سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با سایر کاغذ دیواری ها


 آشنایی با کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

همان طور که گفته شد قابلیت شست و شو یکی از مهم ترین مزیت ها برای هر نوع از کاغذ دیواری می باشد. در میان این همه کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری سه بعدی نیز مشمول مزیت قابل شست و شو بودن است. یک ویژگی خاص و بارز که این کاغذ دیواری دارد این است که کاغذ دیواری سه بعدی از فاصله ی 3 تا 4 متری کاملا برجسته به نظر می رسد. نوع طراحی و نقش های این کاغذ دیواری به گونه ای است که طرح های آن سه بعدی به نظر برسد.فروشگاه اینترنتی مای دیاکو با تنوع بی نظیر محصولات امکان خرید اقساطی کاغذ دیواری را میسر کرده است.

طرح های سه بعدی:

کاغذ دیواری سه بعدی، همان طور که از نامش پیدا است، به روی آن طرح ها و تصاویر سه بعدی چاپ شده است. در واقع همان کاغذ دیواری پوستری می باشد که تصویر انتخاب شده ی آن به خاطر سایه و روشنی که دارد سه بعدی به نظر می رسد. این نوع کاغذ دیواری به خاطر زیبا و جذاب بودنش، در حال پیشرفت و گسترش است و با استقبال زیادی از مردم رو به رو شد. از این کاغذ دیواری می توان در هر فضا و مکانی استفاده نمود، فقط در انتخاب طرح کاغذ دیواری آن باید دقت کرد که با محیط هماهنگ باشد. محبوبیت این نوع کاغذ دیواری و رقابت شرکت های سازنده ی کاغذ دیواری در تولید کاغذ دیواری سه بعدی منجر گردیده است تا هر روزه ایده های جدید و تازه ای از این کاغذ دیواری در بازار عرضه گردد. طرح های این کاغذ دیواری فضا و تصاویری نزدیک به حقیقت را ایجاد می کند، که همین امر سبب برتری کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری پوستری می شود.با اینکه کاغذ دیواری سه بعدی مدت زیادی نیست که وارد بازار شده است،اما جایگاه ویژه ای در میان کاغذ دیواری ها پیدا کردهاست. این نوع کاغذ دیواری، جزء کاغذ دیواری های مدرن به شمار می رود از این بایستی با وسایل مدرن و لوکس هماهنگ شود.

خصوصیات و ویژگی ها:

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت کاغذ دیواری ها، اجرای آسان آن است، اینکه در مدت کوتاهی بتوان تغییر و تحول بزرگی در دکوراسیون منزل به وجود آورد، خود یک انگیزه ی مهم برای خرید کاغذ دیواری به شمار می رود. در عرصه دکوراسیون، تمام کشور ها به صورت یک دهکده جهانی دست به دست هم داده اند و توانستند که با پیشرفت در طراحی و گرافیک به موفقیت های بزرگی در زمینه ی دکوراسیون دست پیدا کنند. یکی از این موفقیت های بزرگ تولید کاغذ دیواری سه بعدی است. در واقع تولید این کاغذ دیواری در صنعت دکوراسیون نقطه ی عطفی در دیزاین منازل است.

کاغذ دیواری سه بعدی تونل چیست:

تونل یک راه روی لوله مانند زیر زمینی است که از اطراف توسط کوه، دریا، جاده و غیره پوشیده شده است. کاغذ دیواری سه بعدی تونل، همان طرح تونل است که به صورت سه بعدی در قالب کاغذ دیواری تولید کرده اند. کاغذ دیواری سه بعدی تونل در واقع یک نوع کاغذ دیواری پوستری می باشد، که تنها در طراحی آن تفاوت دارد. به شما توصیه می شود که برای شیک و مدرن به نظر رسید اتاق کار و یا اداره خود از این کاغذ دیواری استفاده نمایید. انتخاب این کاغذ دیواری نشان دهنده ی سلیقه ی منحصر به فرد شما است.

منحنی سه بعدی 

کاغذ دیواری سه بعدی

 

کاغذ دیواری نانو:

کاغذ دیواری نانو، نوعی از کاغذ دیواری است که با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته شده و به بازار راه یافته است. کار اصلی تکنولوژی نانو، افزایش انعطاف پذیری در بافت و جنس هر محصولی می باشد، که خود این امر موجب افزایش مقاومت و طول عمر جنس می گردد. با استفاده از تکنولوژی نانو می شود پارچه و جنس هایی تولید کرد که مثلا خیس یا کثیف نشوند. در سال های اخیر از تکنولوژی نانو، در ساخت و تولید کاغذ دیواری استفاده کردند.مزیت استفاده ی تکنولوژی نانو در صنعت کاغذ دیواری، بی خطر بودن این کاغذ دیواری ها برای سلامت انسان و محیط زیست می باشد. به همین دلیل از این کاغذ دیواری می توان در هر مکان و در تماس با هر شخصی در هر سنی استفاده نمود.

برخی از ویژگی های بارز این نوع کاغذ دیواری به شرح زیر است:

این کاغذ دیواری به خاطر ساختار منحصر به فردش آلودگی را جذب نمی کند، در نتیجه کثیف نمی شود.

کاغذ دیواری نانو ضد حساسیت برای تمام گروه های سنی می باشد.

این کاغذ دیواری ، پاره نمی شود و هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

کاغذ دیواری نانو، قابلیت شست و شو را دارد به همین خاطر عمر طولانی خواهد داشت.

کاغذ دیواری نانو تحت تاثیر اشعه هایی مثل اشعه خورشید، قرار نمی گیرد و در طول سال های متوالی مثل روز اول است.

این کاغذ دیواری ، به روی دمای محیط تاثیر می گذارد.

کاغذ دیواری نانو، عایق صوت و عایق صدا می باشد.

با مرور زمان از کیفیت این کاغذ دیواری کاسته نمی شود.

قیمت کاغذ دیواری نانو:

قیمت کاغذ دیواری نانو، به خاطر استفاده از تکنولوژی نانو متفاوت است، لذا اگر شما اطلاعات کافی در مورد ویژگی های نانو داشته باشید، به هر قیمتی هم که شده این کاغذ دیواری را خریداری می کنید. برای به دست آوردن اطلاعات کافی از این نوع کاغذ دیواری می توانید مطالب زیادی را در مورد نانو مطالعه فرمائید و در صورت توجیه نشدن کامل می توانید با کارشناسان در عرصه ی کاغذ دیواری صحبت کنید، و در مورد این کاغذ دیواری با کیفیت به طور تمام و کمال آگاه شوید.

 کاغذ دیواری نانو  

کاغذ دیواری نانو